Overhead Train System - 24-02-2010
Stelt u zich eens voor dat het openbaar vervoer altijd rijdt. Ongeacht de weersomstandigheden, dus ook met zware sneeuwval. Zonder één blad op de rails. Het bedrijf OTS introduceert als eerste partij ter wereld een duurzaam transportsysteem door de ruimte. Het principe van de Overhead Train System (OTS) zijn kleine lichtgewicht cabines die met een hoge frequentie op basis van de actuele vervoersbehoefte inzetbaar zijn. Uijting in Communicatie verzorgt presentatiedocumenten en de persbenadering voor OTS. Meer informatie? Kijk op www.overheadtrain.com.
Nieuw concept voor Spijker BV - 21-01-2010
Na ruim 45 jaar vindt Spijker het tijd worden voor een nieuwe uitstraling. De leverancier van mobiele wandsystemen is al jaren specialist in flexibele ruimteoplossingen. Uijting in Communicatie denkt mee over concept en strategie en is verantwoordelijk voor de tekst. In maart is de nieuwe website van Spijker online te bewonderen via www.spijkerbv.nl.
Ngarde - 11-11-2009
Ngarde is een horeca-adviesbureau met een eigen visie. Ngarde gelooft in profijt van gastvrijheid. Want of u nu een restaurant, snackbar, kroeg of zalencentrum runt: Gasten zorgen voor omzet en tevreden gasten besteden meer, komen vaker terug en delen hun positieve ervaring met anderen. In opdracht van Ngarde dacht Uijting in Communicatie mee over strategie, naamvoering en tekstkeuze. Bovendien realiseerde Uijting in Communicatie de website www.ngarde.nl.
Business Experts - 11-11-2009
De kracht van Business Experts is het aanbieden van goede business consultants. Deskundige medewerkers die in staat zijn om uw bedrijfsprocessen te vertalen naar een optimale automatiseringsoplossing. Voor Business Experts leverde Uijting in Communicatie een nieuwe huisstijl en het website-ontwerp. Benieuwd naar het eindresultaat? Kijk op www.businessexperts.nl.  
Quadrance - 11-11-2009

Een nieuwe jas, een nieuwe naam: Onderhoud & Organisatie heet voortaan Quadrance. Quadrance geldt als dè standaard in gebouwzorg. Van communicatieplan tot website, direct mailing en brochure: Uijting in Communicatie verzorgde het volledige traject. Kijk voor het resultaat op www.quadrance.nl

Post tandprotheticus - 14-10-2009
Voor Post tandprotheticus ontwikkelde Uijting in Communicatie met Ngungure Ontwerpbureau een nieuwe brochure, website (www.eengebitdatzit.nl) en advertentielijn. Om de samenwerking met implantoloog Steven Lingbeek te onderstrepen wordt nu gewerkt aan een regionale abricampagne.
Rabobank is thuis in contact - 02-07-2009
Rabobank Graafschap-Zuid is thuis in de Achterhoek en vindt bereikbaarheid belangrijk. Om ook in de toekomst bereikbaar te blijven, kunnen relaties van de Rabobank hun contactgegevens bijwerken. Als dank ontvangt iedere relatie een fietsroute door de Achterhoek, die exclusief voor de Rabobank gemaakt is. Uijting in Communicatie  ontwikkelde de mailing en bedacht de fietsroute. Kijk op www.thuisindeachterhoek.nl voor de actie.
Concept voor Onderhoud & Organisatie - 01-07-2009
Na een pitch tussen drie bureaus heeft Onderhoud & Organisatie de communicatieactiviteiten ondergebracht bij Uijting in Communicatie. Onderhoud & Organisatie wil zich duidelijker profileren als A-merk binnen het onderhoudsdomein. In samenwerking met Uijting in Communicatie wordt het merk nu verder uitgebouwd en geactiveerd. In het eerste kwartaal 2010 vindt de presentatie van de nieuwe huisstijl en website plaats.
Nieuw verzekeringsconcept Rabobank - 19-05-2009
Van Rabobank Graafschap-Zuid heeft Uijting in Communicatie de opdracht gekregen voor een nieuw verzekeringsconcept. Om de verzekeringstak extra te profileren zal deze zomer een nieuwe folder geproduceerd worden.
Brochure BW-Oost - 17-05-2009
Bij reintegratiebureau BW-Oost staat persoonlijke dienstverlening centraal. Het bureau gelooft in mensen en in kansen. Deze boodschap staat centraal in twee nieuwe brochures die Uijting in Communicatie ontwikkeld heeft. Naast deze twee brochures wordt de laatste hand gelegd aan een nieuwe website-omgeving.
Campagne voor [R]EVOLUTION - 05-05-2009
Uijting in Communicatie ontwikkelt campagne voor [R]EVOLUTION. Met de komst van [R]EVOLUTION is De Achterhoek verzekerd van een unieke retailformule. [R]EVOLUTION Mens Wear wordt in augustus op spectaculaire wijze in het centrum van Doetinchem geopend.
Brochure voor 2 double you - 10-03-2009
Voor 2 double you schreef Uijting in Communicatie een communicatie- en mediaplan. Met diverse partners verzorgde Uijting de nieuwe website (www.2doubleyou.nl) en een direct mailing. Om 2 double you verder te profileren naar de care-, cure- en propertymarkt is nu een bedrijfsbrochure ontwikkeld.
Drieluikfolder grafimedia - 20-02-2009
De grafimediabranche is volop in beweging. CNV Media, FNV Kiem en De Unie aan werknemerszijde en KVGO en NDP aan werkgeverszijde vinden het van belang dat het Functiehandboek up-to-date is en aansluit bij de actualiteit van de bedrijfstak. Om het belang van een actueel handboek te onderstrepen, heeft Uijting in Communicatie in opdracht van I-Pulse een drieluikfolder ontwikkeld. Deze folder is naar alle KVGO leden in Nederland verzonden.  
Corporate concept Qurius - 01-11-2008
In navolging op de succesvolle virtualisatiecampagne heeft Uijting in Communicatie samen met Studio Spankracht een nieuw concept voor Qurius ontwikkeld, dat organisatiebreed wordt uitgezet.